Lukijani:

perjantai 15. huhtikuuta 2011

Kielitaito-testin tulokset

Hei! Kielitaitotesti taisi olla liian vaikea, koska vastauksia tuli 0 kappaletta. No, nyt kerron teille vastaukset testin kysymyksiin.

Vahvistetut vastaukset ovat oikeita vastauksia!


1. Mikä on espanjaksi "Nimeni on (pandanimi)"
Mi nombre es Captain

2. Miten lausutaan englanninkielen sanat "You are"

a) [You eir]
b) [Juu re]
c) [Jyy re]
d) [Jyy aar]
e) [Jou aar]
( nuo on kirjoitettu suomen kielellä, jotta olisi helpompi ymmärtää)

3. Mikä on englanniksi "Minä en ymmärrä mitä sinä sanoit minulle"?

a) I don't undredstanding what you say me.
b) I don't understand whot you say me.
c) I do not anderstand what you say me.
d) I don't understand what you say me.
e) I don't understand whats you sei me.


4. Mitä tämä on suomeksi "Are you talking to me?" (TÄSSÄ KYSYMYKSESSÄ OLI OIKEASTAAN 2 OIKEAA VASTAUSTA)

a) Puhuitko sinä minulle?
b) Puhuiko hän sinulle?
c) Kertoisitko sinä minulle?
d) Oletko sinä puhunut minulle?
e) Mitä sinä sanoit?

5. Käytitkö Google-kääntäjää?
a) En
b) Kyllä
c) Hieman
d) En todellakaan!

Viimeiseen kysymykseen ei ollut oikeaa, eikä väärää vastausta, mutta koska kääntäjän käyttö kiellettiin, niin suositeltavaa olisi ollut että vastaus olisi ollut kaikilla vaihtoehto a). Itse laitoin a:n, koska en käyttänyt kääntäjää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommenttisi blogitekstistä? Et kuitenkaan saa julkaista kommentissasi epäsopivaa sisältöä. Kirjoittaessasi kommenttia, ole asiallinen.

Kiitos kommentistasi.