Lukijani:

lauantai 15. tammikuuta 2011

Lauantai -blogitikkaripäivä!

Hei pandat! Tänään olin Panfussa, tottakai. Mitäpä tänne muuta kirjoittaa, kuin panfustelusta. Kävin katsomassa viidakon yllärikonetta, muttei sieltä mitään löytynyt :'( No, katsotaan huomenna, eihän sitä koskaan tiedä vaikka... Sieltä tulisikin YLLÄRIPYLLÄRI! Aloitin uuden tehtävän tänään, kun olin eilen tehnyt Amaluran rakkaustarina:n loppuun. Nyt aloitin Poikani on Piraatti:n Sen pitäisi olla joskus tiistaina tai keskiviikkona tehty ;)


Tässä sitten kuvakaappauksia:


Ei tullut mitään yllärikoneesta:( Olen tuo jolla on limenvihreä huppukaapu. Maanalla, viidakon luolassa oli itseasiassa melko paljon pandoja. Varmaan moni teki tehtävää tai kävi katsomassa yllätyskonetta, mutta ainakin kaksi pandaa myös pelasi peliä ;) Katsotaan taas huomenna, jos yllätyskoneesta tulisi jotain ;D









PS. Oletteko jo kuulleet, miten Ella rikkoi Maxin piruettiennätyksen? http://blog.panfu.fi/?p=2981 Max-parka. No kyllä se 12 on ihan huikea ennätys! Ainakin parempi kuin minun! Olen varma, että Ella opettaa sinua. Voi olla, että opettaa vahingossa liikaakin, niin että Maxista tulee parempi ;P  




Tassuttain, Captain

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommenttisi blogitekstistä? Et kuitenkaan saa julkaista kommentissasi epäsopivaa sisältöä. Kirjoittaessasi kommenttia, ole asiallinen.

Kiitos kommentistasi.