Lukijani:

tiistai 18. tammikuuta 2011

Tiistai, täyteläistä pandaelämää!

Pöö pandaset! Tänään oli huippuhauskaa, parhaat hetket kanssani jakoi POKEMON2002 :'D Sitten ryhdyimmekin salapoliiseiksi, koska halusimme kostaa vihreän limapallon heittäjälle! Minun kavereita ei nimittäin heitellä!


Tässä vilkutetaan POKEMON2002:n kanssa Paulin huoneessa sen liukumäessä. Kylläpä Kamaria on kiltti, kun vaivautui Pikku-Paulin tähden!

Tässä tanssittiin :D Minä olen tuo tuolla oranssissa liukumäessä ALEMPANA, Pokemon2002 on taas se ylempi. Muutama muukin joraa.

Tässä vielä POKEMON2002 upea puumaja! Niin värikäs ja suloinen, sekä tilavampi kuin minun.  No, kun olen tehnyt Big Footinkin, niin orpokotiini mahtuu vaikka 10 orpoa!        

Emme kuitenkaan löytäneet limapallon heittäjää :'D Ajattelin kuitenkin ruveta salapoliisiksi :'D Olenhan jo ratkaissut salaperäisen puhelunki!

Tassuttain, Captain

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommenttisi blogitekstistä? Et kuitenkaan saa julkaista kommentissasi epäsopivaa sisältöä. Kirjoittaessasi kommenttia, ole asiallinen.

Kiitos kommentistasi.